PERUTTU - IPSC peruskurssi Kajaanissa 21.9.2013

Seuran julkiset tiedotukset
heikkit
Viestit: 56
Liittynyt: Su Helmi 08, 2009 11:05 am

PERUTTU - IPSC peruskurssi Kajaanissa 21.9.2013

Viesti Kirjoittaja heikkit » Ti Syys 10, 2013 9:40 am

edit:
20.9.2013
kurssi PERUTTU vähäisen osallistujamäärän takia.


Range Masters ry ja Suomussalmen urheiluampujat ry järjestää practical-ammunnan peruskurssin Kajaanissa, jonka teoriaosuus on lauantaina 21.9.2013.
Aloitellaan aamulla 09:00 ja kestää koko päivän, välissä toki ruoka- ja kahvitaukoja

Kurssipaikka on teorian osalta Kainuunliikunnan kokoustilat Kuurnassa, Kisatie 28.
Kurssimaksu 50e johon kuuluu teoriaopetus (säännöt tulostettava jokaisen itse), teoriakoe, käytännön ampumaharjoituksia ja ampumatesti.

Ase- ja ampumaharjoitusten ja ampumakokeen kuten myös uusintakokeiden ajankohta sovitaan kurssilaisten kanssa erikseen.

Teoriaosuuden jälkeen:
Erittäin suositeltavaa olla omat varusteet, lajiin soveltuva ase, lippaat, vyö+kotelo/teline jne. Ilmoita jos jotain puuttuu niin katsotaan järjestyykö lainavehkeitä.
Lisäksi kurssilaisen pitää kuulua SAL:n alaiseen seuraan (esim. SUA, RM) ja olla voimassaoleva vakuutus = SAL:n kilpailulisenssi.

Ilmoittautumiset osoitteeseen Hannukemppainen@suomi24.fi ja kysymykset tähän ketjuun tai yv:nä minulle.

Tiedot jotka vähintään tarvitaan
Sähköposti:
puhelin:
Nimi (etu ja sukunimi):
Syntymäaika:
Seura jossa jäsenenä tai mihin aikoo liittyä:
Viimeksi muokannut heikkit, Pe Syys 20, 2013 7:48 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

heikkit
Viestit: 56
Liittynyt: Su Helmi 08, 2009 11:05 am

Re: IPSC peruskurssi Kajaanissa 21.9.2013

Viesti Kirjoittaja heikkit » Ti Syys 10, 2013 9:41 am

Niin ja jos Oulu-Kajaani väliltä on joku tulossa niin sovitaan kimppakyyti, itse olen tulossa Oulusta.

Vastaa Viestiin