Pari pikkuvikaa ja yksi ehdotus

Palautetta ja ehdotuksia www.rangemasters.fi-sivustosta ja keskustelufoorumista
KimmoV
Viestit: 67
Liittynyt: Ti Maalis 14, 2006 4:51 pm

Pari pikkuvikaa ja yksi ehdotus

Viesti Kirjoittaja KimmoV » To Touko 11, 2006 9:19 am

Hep,

Ehdotus:
Varsinaisen Rangemaster -sivuston vasemman reunan linkkilistaan voisi lisätä linkin myös tänne foorumiin. Nyt linkki löytyy vain etusivulta.

Pikku vikoja:
- Etusivun otsikko on "index". Ei mitenkään kuvaava, varsinkin kun selaimet ottavat bookmarkin nimen otsikosta. Voisi vaihtaa vaikka "Range Masters Ry".
- Kilpailut -sivulla vasemman reunan linkkilistan "Practical-ammunta" -linkki ei toimi.

*Kimmo

Avatar
jiikoo
Viestit: 16
Liittynyt: To Maalis 16, 2006 10:42 am
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Pari pikkuvikaa ja yksi ehdotus

Viesti Kirjoittaja jiikoo » Ti Touko 23, 2006 11:18 pm

KimmoV kirjoitti:Hep,

Ehdotus:
Varsinaisen Rangemaster -sivuston vasemman reunan linkkilistaan voisi lisätä linkin myös tänne foorumiin. Nyt linkki löytyy vain etusivulta.
*Kimmo
Se kun olisikin niin helppoa :D Se vasemman reunan linkkilista on toteutettu kuvana ja siihen yhden linkin lisääminen vaatisi sen kuvan uudelleenväsäämistä. Sitten ehkä jossain vaiheessa kun on Enemmän aikaa.
KimmoV kirjoitti: Pikku vikoja:
- Etusivun otsikko on "index". Ei mitenkään kuvaava, varsinkin kun selaimet ottavat bookmarkin nimen otsikosta. Voisi vaihtaa vaikka "Range Masters Ry".
*Kimmo


Tuo kyllä menee eli pannaan taskilistalle.
KimmoV kirjoitti: - Kilpailut -sivulla vasemman reunan linkkilistan "Practical-ammunta" -linkki ei toimi.
*Kimmo


Kyllä se minulla ihan moitteettomasti toimi :?:

--Jouni

Avatar
jiikoo
Viestit: 16
Liittynyt: To Maalis 16, 2006 10:42 am
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Pari pikkuvikaa ja yksi ehdotus

Viesti Kirjoittaja jiikoo » La Touko 27, 2006 10:02 pm

jiikoo kirjoitti: Sitten ehkä jossain vaiheessa kun on Enemmän aikaa.
Olisinhan minä noita paikannut mutta kun en pääse enää serverille. Ei tunnista salasanaa, joka on tähän saakka toiminut. Ei kai jollain ole ollut tarvetta vaihtaa sitä?

--Jouni

Avatar
jiikoo
Viestit: 16
Liittynyt: To Maalis 16, 2006 10:42 am
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Pari pikkuvikaa ja yksi ehdotus

Viesti Kirjoittaja jiikoo » Su Touko 28, 2006 1:06 pm

jiikoo kirjoitti:Ei tunnista salasanaa, joka on tähän saakka toiminut. Ei kai jollain ole ollut tarvetta vaihtaa sitä?
Väärä hälytys. Ole päässyt sisään kun jäsenrekisterin salasanalla yrittänyt. Hyvä minä mutta toisaalta, miksi ... joka ... palveluun ja ... pitää olla salasana. Kyllähän minä sen tiedän mutta kuitenkin :!:

--Jouni (taas)

Avatar
jiikoo
Viestit: 16
Liittynyt: To Maalis 16, 2006 10:42 am
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jiikoo » Su Touko 28, 2006 2:19 pm

Nyt nuo Kaitsun mainitsemat on purkalla paikattu ja sivuja hieman päivitetty. Kommentteja tuosta tavasta tehdä linkki keskustelufoorumille tuon vasemman laidan valikon alle!

Oli itse asiassa nopein tapa kun ei jaksanut sitä valikon kuvaa alkaa taistelemaan.

--Jouni

Vastaa Viestiin