Hep,
Ehdotus:
Varsinaisen Rangemaster -sivuston vasemman reunan linkkilistaan voisi lisätä linkin myös tänne foorumiin. Nyt linkki löytyy vain etusivulta.
Pikku vikoja:
- Etusivun otsikko on "index". Ei mitenkään kuvaava, varsinkin kun selaimet ottavat bookmarkin nimen otsikosta. Voisi vaihtaa vaikka "Range Masters Ry".
- Kilpailut -sivulla vasemman reunan linkkilistan "Practical-ammunta" -linkki ei toimi.
*Kimmo
Pari pikkuvikaa ja yksi ehdotus
Re: Pari pikkuvikaa ja yksi ehdotus
Se kun olisikin niin helppoaKimmoV kirjoitti:Hep,
Ehdotus:
Varsinaisen Rangemaster -sivuston vasemman reunan linkkilistaan voisi lisätä linkin myös tänne foorumiin. Nyt linkki löytyy vain etusivulta.
*Kimmo

KimmoV kirjoitti: Pikku vikoja:
- Etusivun otsikko on "index". Ei mitenkään kuvaava, varsinkin kun selaimet ottavat bookmarkin nimen otsikosta. Voisi vaihtaa vaikka "Range Masters Ry".
*Kimmo
Tuo kyllä menee eli pannaan taskilistalle.
KimmoV kirjoitti: - Kilpailut -sivulla vasemman reunan linkkilistan "Practical-ammunta" -linkki ei toimi.
*Kimmo
Kyllä se minulla ihan moitteettomasti toimi

--Jouni
Olisinhan minä noita paikannut mutta kun en pääse enää serverille. Ei tunnista salasanaa, joka on tähän saakka toiminut. Ei kai jollain ole ollut tarvetta vaihtaa sitä?jiikoo kirjoitti: Sitten ehkä jossain vaiheessa kun on Enemmän aikaa.
--Jouni
Väärä hälytys. Ole päässyt sisään kun jäsenrekisterin salasanalla yrittänyt. Hyvä minä mutta toisaalta, miksi ... joka ... palveluun ja ... pitää olla salasana. Kyllähän minä sen tiedän mutta kuitenkinjiikoo kirjoitti:Ei tunnista salasanaa, joka on tähän saakka toiminut. Ei kai jollain ole ollut tarvetta vaihtaa sitä?

--Jouni (taas)